5 mei 2010

Spotlights on, Camera rolling...

Op het forum van Scrapfever deed ik mee met een blinde scrap, gehost door Marjolijn. Dit keer met een supergave schuiftechniek (eigenlijk voor een kaartje maar op een layout werkt het echt fantastisch).
Op de foto´s zie je Jacky en haar vriendin Maureen, ze zijn gemaakt tijdens een fotoshoot bij een parfumerie, Jacky kreeg dit van Maureen voor haar verjaardag. Wauw wat een schitterende meiden zeg....Daarom heb ik er een roestig slot en sleutel bij gemaakt, zulke meiden moeten gewoon achter slot en grendel haha!!

De sketch leende zich perfect om wat restjes weg te werken dus ik heb vijf verschillende lijnen Websters Pages gecombineerd :)
Voor de sleutel en het slot heb ik de roest techniek van Tim Holz toegepast. Zo leuk om te doen en het lijkt heel erg echt....(in het echt)

Verder heb ik niks meegemaakt...

9 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hij is geweldig Jo, en zo'n leuke foto's van de Douglas!?hihi. Eva wilde niet.
Mooi die roesttechniek, moet ik ook eens opzoeken.

Groetjes Marjolijn.

Ellen zei

gelijk heb je om ze achter slot en grendel te houden voorlopig. Mooie foto's en een leuk cadeautje , daar hebben ze beiden wat aan.
dat staat leuk met die uittrekmethode of hoe het ook heten mag.

ps. als ik op die link klik van hier heb je iets om je op te vrolijken krijg ik mijn eigen dashboard te zien..

marjan zei

Dol op bb-tjes:):):)
Daar komt ie dan...
Prachtige LO en dat met restjes !!
En zulke meiden moet je zeker achter slot en grendel houden ,kijken hoelang dat gaat lukken :):):):)

Margot zei

superlo'tje vol verrassende technieken, heel erg leuk!

Chantal zei

Oh wat een supermooi lootje weer zeg. Moet toch ook eens kijken naar die roesttechniek, ziet er in ieder geval super uit. Ook je uitschuifsysteempje ziet er goed uit.

Jolanda zei

Deze zag ik bij Websters Pages,zo ben ik op je blog beland!
Super mooi,alles klopt.Je maakt mooie dingen!
Die roest techniek is geweldig!
Fijne moederdag!
Groetjes,Jolanda

sam zei

geweldig mooie layout! leuke met dat uitschuif systeempje, je mini boekje vind ik ook erg mooi!

Unknown zei

wow deze is super prachtig echt heel en heel mooi!!!!

groetjes carla

Tania Martyns zei

Hi Jolanda,
his work 'is wonderful and amazing, beautiful in every detail.
You make works of art on paper.
This technique of slide that you used in this LO for a long time looking on the internet. I had found but had a problem on my pc and lost the link.
I would like to once again learn how to make this slide.
Again congratulations on your fine work.
Hugs from Brazil.